pro practicas bijeenkomst @Gouda - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Jair Jordâo Yannick Tomasoa - WaarBenJij.nu pro practicas bijeenkomst @Gouda - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Jair Jordâo Yannick Tomasoa - WaarBenJij.nu

pro practicas bijeenkomst @Gouda

Door: Jaïr Jordâu Yannick Tomasoa

Blijf op de hoogte en volg Jair Jordâo Yannick

25 April 2010 | Spanje, Palma de Mallorca

Zaterdag 24 april gingen Yasin en ik met de trein naar Gouda. We zouden vertrekken om 07:06 maar dat liep een beetje uit het werd 07:45. De bijeenkomst zou om 10 uur beginnen en wij waren 10 uur op het cs van Gouda.Daarna moesten wij de locatie nog zoeken 10:15 kwamen we daar aan.
we kwamen binnen en iedereen was daar al.Als eerst vertelde Sanaa wie ze was en hoe pro practicas is ontstaan.
Na haar verhaal zei ze nou mogen jullie. Iedereen gaat zich zelf presenteren maar vanaf nu praten we alleen maar Engels anders kunnen we elkaar niet verstaan.Dus iedereen moest zich voorstellen in het engels.Na het voorstellen kregen we presentatie over pro practicas & uitleg over hoe je met andere culturen omgaat(rollenspel).Daarna hadden we pauze. Na de pauze kregen we te horen waar we zaten in welk hotel en met wie ik zit met 10 andere in Sea club resort!! Na dat iedereen te horen kreeg waar ze zaten gingen we spaans/duits klas doen. Daar moesten we alles wat Sanaa zei vertalen.
Na dat moesten we ons zelf presenteren in het spaans:(.
Ik heb geen spaans op school maar andere studenten gingen je helpen:D
Iedereen had zich zelf in het spaans gepresenteerd. daarna hadden we een opdracht met een groepje van 5.Vanaf 4 uur tot 6 uur had je de tijd om een nieuwe uitvinding te bedenken.Wij gingen met ons groepje op een terras zitten in Gouda City. Daar hadden bedacht een koffer die bestuurbaar is. Die je niet hoeft te tillen of trekken. Dit moesten we rond half 7 presenteren in het Engels HAHA. na alle presentatie tekende we stage contracten en alles.
en na dit hadden we nog een dans les die Sanaa gaf. na het dansen was de dag voorbij (21:00).

Ik vond het een super leuke dag wel lang van 10:15 tot 21:00 en dan nog met trein terug! 00:45 THUIS!
Maar het was super leuk en een leerzame dag
en je hebt ook andere mensen ontmoet die naar Mallorca gaan:D
alleen aankomende weken nog paar papieren sturen/terug krijgen en ondertekenen.
En dan Mallorca 2010!!!
heb er super veel zin in!!!!!:D:D

• 26 April 2010 - 17:07

Birgit Heuvel:

Heb er zin iiiin! :D

• 03 Mei 2010 - 23:08

De Allerliefste Zus:

Maar je bent nu nog in Denemarken. HAH!

• 23 Mei 2010 - 14:01

Oompie Uit Vaassen:

Hey ventje uit Marum,
    Ik wens je alvast heeeeeel veel plezier in Mallorca. Onze Marisah is nu ook bijna thuis. Om precies te zijn half juni.
    Er wacht je heel wat nieuws, maar ik weet zeker dat je daar heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel ervaring op zal doen en niet alleen voor je opleiding....Hey kerel good luck en amatootje.... Oom Ettie en Tante Jomie